ARKIV

23. apr. 2012

Skriver for lidt

Man kunne fristes til at tro, at jeg har glemt min dejlige blog - mit åndehul. Men det er slet ikke tilfældet. Faktisk er jeg herinde dagligt - jeg har bare tit så træt, at jeg ikke orker at skrive de store forkromede indlæg om alt som rører sig omkring mig og inden i mig. Tænker tit at det her må jeg lige dele på bloggen, eller det her trænger jeg til at få sagt, råbt eller hvisket højt (hvis man da kan hviske højt), men lige i tiden orker jeg det ikke. 

Det er ikke fordi jeg er sumpet helt hen i sofaen. Faktisk er jeg ret så aktiv med venindehygge, børnepasning, rengøring, oprydning, træning, læsning og indkøb, men når jeg så ENDELIG har tid til at skrive, så mangler overskuddet og roen i hovedet til at få noget ned på papir. 

Jeg skylder jer ellers en hel del anmeldeser af gode bøger, som jeg har tygget mig igennem på det sidste. Læsetempoet går ikke som ønsket, men jeg vender da et par sider eller 100 om ugen. Senest har jeg læst Camilla Läckbergs nye bog "Englemagersken", og det er en fremragende krimi. Det er en af hendes bedste bøger til dato. Jeg har også lige fået læst Ida-Marie Rendtorff "Tordenpulveret", som er en lille sød børnebog, hvor jeg ikke er speciel vild med slutningen. 

Lige nu læser jeg John Flanagans nye serie "Våbenbrødre - de uønskede" - og den tegner godt, men nu elskede jeg jo også Skyggens lærling, og den her lugter lidt derhenad.... 

I morgen står den på 2 x venindehygge og en generalforsamling - så det bliver en lang men fantastisk dag - regner jeg med.

Nu vil jeg se om jeg kan finde ro under dynen, så jeg kan slippe af med den lede elefant, som hopper rundt på mit bryst og som har taget sin ven slangen med til at klemme min krop indefra. Jeg hader den uro, som synes at føle mig i tykt og tyndt lige pt.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Smid endelig en kommentar